20071129

en blev två blev tre blev sexton, sjutton, arton...

Anmälningarna har droppat in och droppar in till söndagens julmarknad och det är minst sagt roligt att det finns så många kreativa människor. Kreativitet om nånting tror jag aldrig tar slut. Tur!
Idag har jag fått ha en hel Malakta dag och det har gjort gott. Förutom pappersarbete har jag burit o flyttat för att göra plats för söndagens hedersgäster. Lite konfekttillverkning har jag också hunnit med. Men det bästa eller en av de saker jag mest uppskattar med att få vara här är alla människor som bara dyker upp. Allt från budet som levererar mera betongljusstakar till nyfikna som frågar efter förvaringsutrymme åt sin veteranbil eller bara annars vill se vad det är för ställe. Jag hoppas det är likadant på söndag, att folk är nyfikna och känner sig välkomna!
VÄLKOMMEN!

Inga kommentarer: